مشق زندگیم...

مشق زندگی

مشق زندگیم...

مشق زندگی

امروزم مثل هروز

خسته شدم796521_761420_JC_hourglass.gif
میخوام یه کار درست و درمونو شروع کنم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم791821_781921_Laie_45.gif
یه مدت گیر دادم برنامه نویسی حسش نبود195621_Laie_75C.gif
بعد گفتم با اسکی سرم گرم میشه ولی بازم حوصلم پکید633220_viannen_08.gif
حالاکو تا ساله دیگه برم باز کنکورو گند بزنم یکم روحیم عوض شه 632021_LaieA_041.gif
حالا میخوام برم سر کار نه برای درآمدش برای سرگرمیش 482921_LaieA_016.gif
حالا این حرفا رو بیخیال ...

VPN رایگان

امروز براتون VPN canada  رایگان گذاشتم ولی هر کی با اکپلوره بره باهاش قهرم 405821_225320_likeff_man.gif
برو تو ادامه مطلب 645521_Laie_68.gif

ادامه مطلب ...

قلیون دیجیتال

این دیگه چیه؟
قلیون یا یو اس بی؟
دمشون گرم خلاصه من که خیلی کرک و پرم فر خورد

اینم منبعش خودتون ببینید

یاهو اینویزیبل

شنیدم خیلیا دنبال یه راه حل میگردن ببینن کدوم دوستش با یاهو مسنجرش اینویزیبل (invisible) میاد و تو ذهنش مارو ....
خلاصه توی این سایت آیدی میدی هم آواتارشو میبینی هم از وضعیت آنلاین بودنش آگاه میشی خیلی کاربردیه دم خودمم گرم
فقط بین خودمون باشه زیاد خز نشه سایتش
رو کلیک کنین

اگه با سایت خارجیش حال نکردید براتون فارسیشم میزارم 
روی  کلیک کنید

کلی کارایی دیگه هم داره این فارسیه 

سلام...

سلام امیدوارم همتون توپه توپ باشید اومدم یه برنامه توپ بزارم همه حالشو ببرید
اسمش آیدی ساز یاهو توی 10 ثانیه صاحب 1 آیدی یاهو میشی
فقط ازش سواستفاده نکن فقط در راه تعلی ازش استفاده کنید ممنون میشم
بیا اینم لینک دانلودش
اینم یه عکس از خود برنامه