مشق زندگیم...

مشق زندگی

مشق زندگیم...

مشق زندگی

گفتگوی تلفنی دخترها و پسرها

تلفن زنگ می خورد :
 
 
گفتگوی دو دختر پای تلفن:
سلام عشقم، قربونت برم. چطوری عسل؟ فدات شم... می بینمت خوشگم... بوس بوس  مرژانو - مکالمه بسیار جالب و خنده دار دختر و پسرها با تلفن
 

گفتگوی دو پسر پای تلفن:
بنال... بوزینه مگه نگفتی ساعت چهار میای؟ د گمشو راه بیفت دیگه کره خر  مرژانو - مکالمه بسیار جالب و خنده دار دختر و پسرها با تلفن
 
 

بعد از قطع کردن تلفن :
 

دخترها:
واه واه واه !!! دختره ایکپیریه بی فرهنگ چه خودشم میگیره اه اه اه انگار از دماغ فیل افتاده حالمو بهم زد  مرژانو - مکالمه بسیار جالب و خنده دار دختر و پسرها با تلفن
 

پسرها:
بابا عجب بچه باحالیه این حمید خیلی حال میکنم باهاش خیلی با مرامه مرژانو - مکالمه بسیار جالب و خنده دار دختر و پسرها با تلفن

نظرات 3 + ارسال نظر
نکرت چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ http://www.aloode.blogsky.com

ابی تو روحت
الان فک کن بعد نظر چی میگم

ابی مخلصتم کارتم ناجور درسته
کفشاتم بده برات واکس بزنم

رومینا چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ http://black-love.blogsky.com/



درســـــــــــــته



من این پستتو خیلی قبول دارم

در ضمن چقدر تند تند پست میزاری
بزار بهت برسیم برادر من

ای بابا




آها قرار شد سرت داد نزنم تا اون ماشینو برام بخری

چشم
ببخشید
دیگه دفعه ی اخرمه

برام میخری ؟؟؟

باشه سعیمو میکنم از پدال ترمزم کار بکشم یکم
واقعیت بود دیگه الکی که پست نمیزارم خواهر من
اونم پولش دستم بیاد چشم

نکرت شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.alode.blogsky.com



به یاد مسنجر
کفشات تو حلقم
مگه کفش اسپرت هم واکس میزنن؟



اسپرت باشه مگه چیه
دمت غیژ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد